Andrea Bua pobjednik povijesnog autoslaloma

Talijanski vozač, Andrea Bua, u prototipu "bua racing "pobjednik je autoslalom utrke Memorijal Mladen Žulić održane u nedjelju na legendarnoj buzetskoj stazi Most-Marinci. Utrka je to koja je, po mišljenju hrvatskih autoslalomaša, označila prekretnicu ove automobilističke discipline. Naime, riječ je o najmasovnijem, najdužem i najbržem autoslalomu ikada voženom u Hrvatskoj, napravljenom po principu "talijanskih salita", otvorenih zavoja, kompliciranog s nekoliko segmenata čunjeva, a smještenom na stazi koja ove godine u rujnu po 30. puta ugošćuje brdsku auto utrku Buzetski dani. Majstori među čunjevima ovakav su slalom odavno priželjkivali, a Auto klub Buzet Autosport im ga je i omogućio, čime je ovo natjecanje ušlo u povijest hrvatskog autoslaloma.



U povijest hrvatskog autoslaloma upisao se i Talijan, Andrea Bua. On je prvi vozač koji se prototipom okušao u ovoj disciplini. Očekivano je ostvario najbolje vrijeme ukupnog poretka. 'Ujutro sam imao probleme s ulaskom među čunjeve jer se u Italiji ulazi u suprotnom smjeru, pa me to malo zbunilo. Sve u svemu, dobro sam se prilagodio, zadovoljan sam rezultatom i jako sam se zabavio. Staza je super, organizacija na nivou, konkurencija nije bila loša, a slalom izrazito brz. Već sad mogu najaviti da se u Buzet ponovno vraćam, i to već na jesen, na Buzetske dane', rekao je Bua.



Na stazi dužine 2600 metara, a u konkurenciji 120 vozača i pred više od tisuću gledatelja, drugo najbolje vrijeme imao je okorjeli brdaš, Riječanin, Sebastian Čepar, u Hondi Type R. Treće mjesto generalke i drugo Prvenstva Regije Zapad ostvario je riječki automobilist Dejan Kopajtić iz AK Rijeka. Jutarnje probleme s mjenjačem tek je djelomice otklonio, a vjetar u leđa dalo mu je poznavanje staze. Za treću poziciju ukupnog poretka izborio se Marino Matijašić (VW Golf, ASK Kastavac).

U konkurenciji žena slavila je Iva Peruško iz AK Pula Rovinj, najbolji klub je Buzet Autosport, a junior Nino Andrejević. Premijernu je utrku odvozilo i 13 istarskih legendi koji su 80.-ih godina nemalo puta stali na pobjedničko postolje: Darko Ladavac, Edi Milokanović, Jasna Golojka, Branko Bašić, Mario Delmoro, Franko Grubiša, Zvjezdan Nežić, Velimir Dobša, Dubravko Bošnjaković, Silvano Vivoda, Sergio Šverko, Darko Mijandrušić i Đani Šverko.



Buzet je priredio punih osam sati adrenalina i gotovo 500 atraktivnih jurnjava, s obzirom na to da su se vozile 3 utrke i jedan trening, čime se još jednom potvrdio kao grad oktana. Unatoč činjenici što se utrka boduje samo za Prvenstvo Regije Zapad i visokih 35 celzijevih stupnjeva, odazvali su se autoslalomaši iz svih krajeva Hrvatske, a sportska priredba na "europskoj stazi" pobudila je velik interes i kod brdaša.


Autosport.hr