Bolšec nadomak naslova



Utrke u ovom kup natjecanju protekle su bez jačih razbijanja. Ova rečenica se ne nalazi slučajno na početku naše reportaže, već zbog činjenice da je to vozačima uspjelo zbog velike korektnosti i discipline. Staza je bila vrlo opasna, a unatoč trudu organizatora da je očisti i vrlo prašnjava. No, sve je prošlo u najboljem redu. Problema je bilo samo sa automobilima. Naime, problemi su se javili sa mjenjačima, što na ovakvoj stazi i nije čudno. Prvi se s tim problemom susreo Vanja Vešligaj koji je odvezao samo nekoliko krugova 1. treninga, a na drugom nije nastupio.

Slavlje Sitarića i Bradarića



Sitarić je u posljednjim krugovima ponovo počeo pritiskati Bradarića. U posljednjem "S" zavoju Sitarić je Bradariću bio "na braniku". Bradarić je jako usporio da ga zakoči, no Sitarić se odlično snašao i zaobišao ga. Ciljem su prošli gotovo poravnati, no Bradarić ipak "za dlaku" prije Sitarića. Pubilka je uživala, navijala, bodrila vozače, koji su u ovoj utrci priredili zaista pravi spektakl i svakako svakom prisutnom gledatelju opravdali odluku da nedjelju provede na Glavici. Na završnom tehničkom pregledu pregledana su prva tri automobila, dakle Bradarićev, Sitarićev i Nežićev automobil. Tehnička komisija na Nežićevom automobilu pronašla je nedozvoljenu preradu amortizera, zbog čega je kasnije žiri donio odluku o isključenju. U utrci je tako treće mjesto osvojio Bolšec, četvrto Pokos, a peto Radola.

Bolšec i dalje vodeći



INA Millennium Nagrada Hrvatske donijela je mnogo uzbuđenja i neizvjesnosti u Honda Valvoline Yokohama kupu. Nakon kvalifikacija u subotu je odvožena 2. utrka iz Solina. Viktor Bolšec bez problema se probio do 1. mjesta. Drugo je osvojio Ivan Pokos, a treće Ivan Kodrić. Treći je ciljem prošao Marko Sitarić, no on je odlukom žirija, odnosno tehničke komisije isključen zbog neispravnosti na ovjesu njegovog automobila. Vanja Vešligaj nakon odličnog starta završio je tek na 7. mjestu zbog problema s pumpom za gorivo.

Viktor Bolšec u vodstvu



Ako se vozači ljeti odmaraju od nastupa, to nije razlog da se o natjecanjima ne piše, zar ne? Ovo je prva od naših reportaža u kojima ćemo se pozabaviti svim disciplinama HR autosporta, odnosno analizama do sada odvoženih utrka. Dakle krećemo od najnovijeg i u ovom trenutku svakako najboljeg kup natjecanja u Hrvatskoj. Honde su prije početka sezone izazivale popriličnu skepsu prema cijelom projektu, no već nakon prve utrke stvari su se pokazale u pravom svjetlu. Ne možemo reći kako je vozača mnogo, dapače, rekli bismo da je broj sudionika premalen, no kvaliteta samog natjecanja je na visini. Istina, nedostaje onaj žar borbe, na kakve smo navikli u dosadašnjim kup natjecanjima, no s druge strane, nije smisao automobilizma (posebno na krugu) u razbijanju već u sportskim vožnjama, preticanjima i raznim 'fintama', kojima se vozači istovrsnih automobila moraju služiti žele li preteći nekoga, a tko vozi gotovo jednakom brzinom...

Bolšec povećao prednost



Nakon ovogodišnje dominacije Viktora Bolšeca na brdu (Učka), novi vozač u kupu, Alen Perušić uspio je u jednoj utrci odnijeti pobjedu. Bolšecova dominacija je time prekinuta, no nenastupanjem Dine Mađarića na utrci u Čabru, Bolšec je još više povećao bodovnu prednost pred ostalim konkurentima. Dvojica glavnih konkurenata za osvajanje naslova prvaka u Čabru nisu ostvarila dobar rezultat. Drugoplasirani u ukupnom poretku, Vanja Vešligaj osvojio je tek 7. i 10. mjesto, dok je trećeplasirani Ivan Pokos bio nešto bolje plasiran, osvojivši 8. i 6. mjesto.

Bolšecu Učka i vodstvo



Utrka za HVYK vožena je unutar Prvenstva Hrvatske, dakle i automobili su prema tome drugačije pripremljeni, kako bi odgovarali pravilima za Grupu N, odnosno klasu N3 u kojoj se također boduju. Nakon brojnih odustajanja vozača Prvenstva Hrvatske na treninzima, i prva utrka je krenula u istom smjeru. Na stazi je često bilo i po 8 automobila u istom trenutku, budući da su startali u razmaku od 30 sekundi. Utrka je prekidana mnogo puta, a vrlo često ostali automobili na stazi morali su se vratiti do starta i ponoviti nastup. No o tome svemu smo već pisali u reportaži o Prvenstvu Hrvatske.