Lipošćak poveo



Proteklog vikenda održana je prva ovogodišnja utrka Croatia Škoda Fabia kupa. Sezona je započela brdskom utrkom na kojoj je nastupilo samo 13 vozača. Razlog tome je nepripremljenost nekih od automobila ili su se novi vozači odlučili tek uoči ove utrke za nastup u tom kup natjecanju. Predviđena brojka iznosi 20 automobila, a tako će, vjerujemo, biti već na sljedećoj utrci na Grobniku početkom srpnja.

Uspješan veliki "mali" kup



Prva sezona novog trogodišnjeg ciklusa Croatia Škoda Fabia kupa protekla je vrlo uspješno. Na svakoj utrci nastupilo je preko 15 vozača, a većina je sve utrke uspjela i završiti. Prvobitni kalendar bio je sastavljen od 4 kružne, dvije brdske utrke i 2 rallyja. Prva izmjena isključila je rally iz kalendara, a potom su izbačene i po jedna kružna i brdska utrke. Prema mišljenju organizatora, a s kojim su se složili i vozači, sedam tjedana za redom bilo je prenaporno, budući je sezona počela tek u rujnu. Stoga je sezona okončana sa 6 utrka, tri kružne i tri brdske.

Lipošćaku naslov Prvaka



Prije posljednje utrke na Grobniku petorica su vozača imala šanse osvojiti naslov prvaka na kraju prve sezone novog ciklusa Fabia kupa. Upravo ta petorica zauzela su prvih 5 mjesta nakon treninga, dakle bilo je jasno da će se naslov prvaka riješiti u izravnom peteroboju. Tako je i bilo.  Siniša Krainc uspio je odvesti samo jedan krug, dok je ostatak utrke proveo u Zagrebačkom zavoju. U gužvi je izvukao deblji kraj i nije mogao nastaviti utrku. Jedan manje u konkurenciji za osvajanje prvenstva. Glavna riječ vodila se između Barana, Tomislava Šepetavca i Dana Lipošćaka.

Alduku prva pobjeda



Kao što smo i očekivali, kružne utrke promijenile su glavne aktere na podiju. Nakon tri brdske utrke za redom, na kojima su se na podiju izmjenjivali braća Šepetavc i Dan Lipošćak, Dugopolje je donijelo tri nova lica na vrh. Nova baš i ne, ali nakon brdskih utrka, malo osvježenje u kupu.

Ponovo isti trojac na podiju



Dugački vikend brdske utrke u Rapcu donio je mnoga iznaneđenja, no i prvo odustajanje na brdskim stazama. Treninzi su za vozače i vozačice Croatia Škoda Fabia kupa prošli bez većih problema. Tek lakša oštećenja prilikom izlijetanja pretrpjeli su automobili Robina Malinarića i Miroslava Milašinovića, no oni su utrke završili bez problema. Najbolje vrijeme oba treninga ostvario je Siniša Krainc, no sa vrlo malim zaostatkom iza njega su se plasirali Dan Lipošćak i Marko Šepetavc. Odlično 4. vrijeme treninga postigao je Ivan Baran, ispred Ante Alduka. Tomislav Šepetavc ostvario je 6. vrijeme, treninga, koje je postigao na 1. od dva treninga. Visoko 7. mjesto izborila je Alenka Jurašić sa samo 2,6 sekundi zaostatka za najboljim vremenom treninga.

Lipošćaku Buzet



Kišna utrka u Buzetu još jednom je potvrdila prva tri imena u Croatia Škoda Fabia kupa, barem što se tiče brdskih utrka. Lipošćak i braća Šepetavc ponovo su se našli na podiju, no ovog puta do svoje prve ovogodišnje pobjede došao je Dan Lipošćak, sasvim zasluženo. Dan je stvorio veliku prednost u prvoj vožnji, dok je u drugoj ostvario drugo vrijeme. U drugoj vožnji najbrži je bio Marko Šepetavc (trećeplasirani nakon prve vožnje), no tim rezultatom nije uspio ugroziti vodećeg, niti svojeg brata Tomislava koji je osvojio drugo mjesto.

Šepetavcu pobjeda, Lipošćaku vodstvo



Proteklog vikenda održana je prva brdska utrka za vozače i vozačice Croatia Škoda Fabia kupa. Kao što smo u vijesti nakon održane utrke već pisali, nitko od vozača i vozačica nije izletio sa staze i svih 19 natjecatalja uspješno je okončalo svoj prvi nastup u Fabiji na brdskoj stazi. U svim dosadašnjim kup natjecanjima prva brdska utrka je bila kobna za nekoliko vozača, automobili su se razbijali, izlijatali sa staze, vozači su bili skloni pretjerivanju. No, vozači Fabija kupa još jednom su pokazali kako utrku ne voze samo srcem već i glavom. Svatko je obje vožnje odvezao što je bolje mogao, dakle u skladu sa svojim mogućnostima i afinitetima prema brdskim utrkama općenito.

Baranu prva utrka



Novi trogodišnji ciklus Fabia kupa privukao je velik broj vozača, ali i vozačica. Neki od njih su proteklog vikenda prvi puta vozili po grobničkoj stazi, neki su došli iz drugih disciplina ili kupova, a najveći broj sudionika je već sudjelovao u Fabia kupu jednu, dvije ili sve tri sezone. Tijekom cijelog vikenda provlačila sumnja u ispravnost nekih automobila, budući da su neke Fabije postigle rekordna vremena na grobničkoj stazi. Sumnje i nagađanja, baš kao i ranije spomenuti protest, ostali su samo na riječima, no na organizatoru kupa je da o razlikama vodi računa, jer bila bi šteta da i ovaj, trenutno najbrojniji kup, propadne zbog tehničkih pitanja i neujednačenosti automobila.

Honda kup - Sezona 2006.



Završila je druga sezona trogodišnjeg ciklusa Honda Valvoline Yokohama kupa. Pobjednik prošle sezone, Viktor Bolšec uspio je obraniti naslov i ponovo se okititi atributom najuspješnijeg vozača kup natjecanja sa najsnažnijim automobilima u Hrvatskoj. Osvajanje titule prvaka donekle mu je olakšao njegov, u ovoj sezoni najjači konkurent, Marin Čolak. Čolak je do posljednje utrke za Bolšecom zaostajao svega nekoliko bodova, no kako u Dugopolju nije nastupio, Bolšec je mogao na posljednju utrku otići smireno, jer je do tada trećeplasirani Robert Bradarić imao preveliki zaostatak koji je mogao nadoknaditi jedino Bolšecovim odustajanjem u obje utrke. Bolšec je ponovo dokazao da je brz i konstantan, kako na krugu tako i na brdu. Do drugog mjesta došao je Robert Bradarić, dok je Marin Čolak zauzeo 3. mjesto ukupnog poretka.

Bolšecu naslov prvaka!



Osvojenim drugim mjestom u prvoj nedjeljnoj utrci Honda Valvoline Yokohama kupa Viktor Bolšec je osigurao naslov prvaka. Prije nastupa u Dugopolju bilo mu je potrebno samo 7 bodova kako bi osigurao naslov. Očekivano je u obje utrke slavio Robert Bradarić, koji je vozio na domaćem terenu. Bradarić je ostvario i najbolje vrijeme treninga, ispred Vanje Vešligaja, Viktora Bolšeca i Ivana Kodrića. Poveo je u prvoj utrci i bez previše muke došaop do pobjede. Vešligaj, koji je startao drugi svoju poziciju nije uspio obraniti pa je utrku okončao tek na 5. mjestu. Najbolje startne pozicije za drugu utrku ostvarili su Perušić, koji je utrku završio na 4. i Kodrić na 3. mjestu.