Mejaku pobjeda i naslov Prvaka


Osmo natjecanje Prvenstva Hrvatske u Richard Burns Rallyju pripalo je Ivanu Mejaku, koji je ovom pobjedom stigao do naslova Prvaka Hrvatske. U prvoj sezoni, koja je svojevrsni uvod i priprema za sljedeću godinu, Mejak je bio konstantan i uvjerljiv, brz i staložen, a što je obzirom na zahtjevnost Richard Burns Rallyja od presudnog značaja. Do još jednog vrlo dobrog plasmana u poretku Prvenstva Hrvatske stigao je Daniel Vojvodić, pobjednik u klasi Super 1600, a koji je također na ovom rallyju osigurao dovoljnu prednost prije ostatka sezone i primakao se nadomak naslova Prvaka Hrvatske u 1. sezoni Richard Burns Rallyja u klasi Super1600.



Do kraja sezone preostala su još dva rallyja, no na njima će se donositi odluke za pozicije ispod broja 1.

"Virtualni" Ina Delta Rally završilo je ponovo vrlo malo hrvatskih vozača, no vjerujemo kako će preostala dva rallyja ipak biti bolje posjećena. Drugo mjesto na Delti pripalo je Tomislavu Štajduharu, koji je imao priliku za boljim plasmanom, no ponovo je loše odvožena prva etapa te nekoliko manjih grešaka u drugoj bilo dovoljno za veliki zaostatak. Da nije bilo odustajanja Igor Krstinić mogao se također umiješati u borbu za pobjedu. Slijedi desetak dana odmora do sljedećeg nastupa na devetom rallyju Prvenstva Hrvatske. Natjecanje pod nazivom 1. Zimski rally započinje 7. prosinca.

1.

Ivan Mejak
Subaru Impreza 2003
WRC

91:54.23

2.

Tomislav Štajduhar
Subaru Impreza 2005
WRC

95:51.29

3.

Daniel Vojvodić
Renault Clio S1600
S1600

96:52.01

4.

Herak Goran
Hyundai Accent
WRC

102:10.74

5.

Sebastian Nicoletti
Škoda Fabia Super 1600
S1600

106:43.55


Ivan Mejak


U prvom legu imao sam dosta sitnijih greškica, osobito na oba dva East-Westa, u drugoj etapi vozio sam nešto agresivnije, ali sam na prvom brzincu malo dotakao rub u šumi i diglo me u zrak, nakon čega sam prizemljio ne znajući di sam. Pokušao sam ići malo nazad-naprijed ne znajući da sam na stazi. Učinio nepotrebno chf i izgubio nekih 35-40 sek. U nastavku je sve bilo čisto do zadnjeg brzinca tj. ponovljenog East-West II na kojemu sam u prvom zavoju dotakao rubnik i okrenulo me uslijed čega mi se ovjes oštetio pa sam imao posla dofurati se do kraja. Sve u svemu zadovoljan  zbog toga što sam dojahao do kraja ovog rallya koji nije baš lagan, te što sam osigurao naslov prvaka.



Tomislav Štajduhar
Nakon prve etape bilo je jasno da će, ako bez problema odradi drugu etapu Ivan Mejak doći do pobjede, tako da sam se pokušao usredotočiti na učenje brzinaca i siguran dolazak do cilja. U borbi za 2. mjesto u ukupnom poretku još uvijek je neizvjesno i svaki je bod dobrodošao. Zadovoljan sam jer sam na ovom rallyju konačno uspio riješiti dio nepoznanica koje me muče s australskim brzincima.

Daniel Vojvodić
Neznam uopće što da kažem, žao mi je što sam popustio na 2. etapi radi što sigurnijeg dolaska do cilja. Jer, šteta je bilo za baciti osigurano prvo mjesto u PH u klasi. Prvu etapu sam namjerno odvozio među prvima već u četvrtak da se ne zamaram rezultatima i bilo je super – 3. mjesto u S1600 u međunarodnoj konkurenciji. Pošto je iz PH ostao samo Nicoletti s više od 7 minuta zaostatka išao sam na sigurno što je rezultiralo lošijim plasmanom u ukupnom poretku. Šteta jer sam sigurno mogao zadržati odlično 3 mjesto.



Sebastian Nicoletti
Završio sam još jedan rally i to na 2. mjestu u klasi, iako se ne ponosim time, jer je razlika između mene i Vojvodića bila na kraju ogromna.Naime nisam ni mogao konkurirati Danijelu jer sam imao tehničkih problema za vrijeme cijelog rallyja (ATI kartica - pucaju teksture), tako da sam vozio rezervirano i sa mnogo izlijetanja koja nisu rezultirala kobno. Čak sam jedan New Bobs (1.put čista grafika) uspio odvoziti brže od Danijela.Žao mi je što drugi vozači nisu stigli do cilja, ali bit će još prilika.

Igor Krstinić
Nije dobro, odustao sam pred kraj rallyja i to dok sam u poretku držao dobru poziciju. Zapucao kad sam prošao ciljem u Greenhillsu. Otišla je pumpa za vodu i auto je stao kilometar do cilja. a baš sam bio zadovoljan vožnom jer je palo nekoliko osobnih rekorda.
 
Mario Varjačić
Eto i ja odustao. Već na prvom brzincu sam udario u drvo i getriba mi ostala u prvoj brzini. Krenuo sam na drugi brzinac i 500 m prije cilja mi je krepao auto i morao sam odustati.

Vladimir Večerin
Tolko o svemu tome! Još uz sve ostalo na prvom brzincu počela mi pucat grafika i preskakat tako da sam toliko uništio auto da sam zadnjih 300-injak metara spuštao se u leru s ugašenim autom brzinom od nekih 10 km/h (nema predaje)! Čak sam i krenuo u drugi brzinac. al' nije dugo izdržao, a i ova original Xsara nije mi baš legla. Najbolje da ovo sve brzo zaboravim i idemo dalje.

Autosport.hr