Ispiši ovu stranicu

Završena prva etapa Lavantall Rallyja


Nakon prve etape prvog rallyja Prvenstva Slovenije u Richard Burns Rallyju u vodstvu je Janko Bolčina, a u konkurenciji Prvenstva Hrvatske vodeći je Ivan Mejak. Prva je etapa, očekivano, donijela mnoštvo zanimljivosti, kako među vozačima koji se bore za pobjedu tako i među onima koji nastoje preživjeti do cilja.



U konkurenciji za Prvenstvo Hrvatske na početnim je brzincima odustao Marko Šuto, koji je prije rallyja, a temeljem rezultata iz ostalih natjecanja, slovio za jednog od favorita za ukupnu pobjedu. Markovi su problemi započeli na BI 2, a izlijetanjem sa staze na BI 3 okončao je nastup.



Drugi član ekipe autosport.hr, Tomislav Štajduhar, rally je započeo na pomalo neobičan način. Prva dva brzinska ispita odvozio je na gumama za mokri asfalt (!), iako je podloga bila mokri makadam. Nebrojena izlijetanja i superspora vožnja na prvim brzincima pridonijeli su velikom gubitku u sekundama i minutama, pa je Štajduhar trenutno na 69. mjestu u ukupnom poretku.

U vodstvu je u konkurenciji PH Ivan Mejak, no njegov komentar etape nismo uspjeli dobiti. Drugo mjesto s 15 sekundi zakašnjenja za Mejakom drži Robert Vuković, a treći je Marko Kadija s 25 sekundi kašnjenja za Vukovićem.

Prvu je etapu obilježio i vrlo velik broj problema s računalima natjecatelja, zbog kojih je organizator imao pune ruke posla oko resetiranja tournamenta vozačima, premda je vrlo vjerojatno da je određeni broj tih "slučajeva" bio zapravo pokušaj ponavljanja nastupa nakon odustajanja. Organizatori su stoga već najavili poteze kojima će mogućnost za "varanje" smanjiti na najmanju moguću mjeru.

U nastavku donosimo nekoliko komentara...

Marko Kadija

Bilo je OK s obzirom kako sam počeo na School stageu. Pogodio sam sve gume i uspio nadoknaditi 40 sec u odnosu na one koji su do tada odvozili. Trenutno sam 8. u S1600, 54. u generalci, 3. u 'rvata, jako zadovoljan. Nadam se da će i druga etapa biti barem ovakva, ako ne i bolja.

Robert Vuković

Prvo i najvažnije, mislim da pod hitno moram aplicirati onaj patch koji miče stewarde i publiku kraj staze. Naime, imal sam 3 ili 4 sudara s njima u drugom i trećem brzincu i svaki put mi uzeli 20tak sekundi, znači oko minutu zaostatka mogu kulturno pripisati tome. Činjenica je da kako su brzinci odmicali, imal sam sve više povjerenja u setup i handling auta kojeg nisam mijenjal tijekom čitave 1. etape. Bilo je malo kockanja s gumama, pa je recimo prvi brzinac Rally School vožen na full wet gumama, što se baš i nije pokazalo produktivnim.Nakon četvrtog brzinca je bilo vidljivo da auto i setup imaju više potencijala, a i mene je prošla početna trema. Rezultat je odmah bio vidljiv, jer sam počeo završavati u top 5 dotad odvoženih. S obzirom na vrlo malu količinu treninga prije početka prvog Lega, i više sam nego zadovoljan. U Legu 2 mislim da je izvjestan napad na Ivana Mejaka za PH. Čekam još ostatak naših da se iskažu na stazama.

Damir Bujan
Hm, nema se baš puno za reći. Dobro sam krenuo na prvom brzincu, kasnio sam samo nekih 15 sekudi za prvim dok nije došlo nekoliko vezanih zavoja u kojima sam izgubio ritam i na kraju bio 38 s više od 30 sekundi zaostatka. Pri odabiru guma sam također pogriješio pa sam sljedeće brzince vozio kao po ledu. To je rezultiralo oštećenjem automobila te na kraju udarcem u drvo na petom brzincu i na žalost odustajanje. Mislim da će drugi reli ipak biti uspješniji. Toliko od mene.

Marko Šuto
Krenulo je dobro, no ubrzo su pomanjkanje koncentracije i loš setup uzeli danak: sletio sam u jarak na 2. BI, zatim se na istom brzincu izvrtio, dok je na trećem BI frontalni sudar s drvenom ogradom bio fatalan za hladnjak i mjenjač.

Matko Dragojević
Što reći... Cilj je opstati unutar prvih 15. Nadam se da će se cilj i ostvariti.
Neznam stvarno što reći, odvozih i gore nego što sam očekivao. Bilo je nadasve zabavno...

Tomislav Štajduhar
Etapu sam odlučio zbog nedostatka vremena odvoziti kasno u noći, a umor je očito bio zaslužan da sam umjesto guma za mokri makadam odabrao gume za mokri asfalt i na prvim brzincima izgubio mnogo vremena. Kasnije je bilo nešto bolje, no plasman na 69. mjesto definitivno nije ono što sam želio. Vjerujem da će druga etapa biti bolja.

Autosport.hr