"Monster" ponovno na vrhu Pikes Peaka


Nobuhiro "Monster" Tajima zajedno s ekipom Monster Sporta vratio se i ove godine na legendarnu brdsku utrku Pikes Peak Hill Climb u Americi. Najveći ovogodišnji protivnik bio mu je njegov vlastiti rekord staze koji je postavio 2007. godine. Japanac Nobuhiro "Monster" Tajima drži ukupan rekord s vremenom 10:01.408 koji je postavljen 21.7.2007. godine s vozilom Suzuki XL7 Clim Special koje je imalo centralno postavljen motor snage oko 1000 KS. Pri postavljanju tog rekordnog vremena Monster je bio brži od starog rekorda koji je postavio Rod Millen 1994.godine za više od tri sekunde.



"King of the Hill", tako nazivaju gospodina Tajima i njegov Suzuki sudionici i ljubitelji utrke u Pikes Peaku. Ovakav laskav nadimak dobio je Tajima svojim odličnim vožnjama i pobjedama za upravljačem Suzukija još od 1988. godine kada je Monster prvi puta vozio ovu utrku, prvu pobjedu u klasi je ostvario 1993. godine, a prvu ukupnu pobjedu u konkurenciji je postigao 1995. godine vozeći Suzuki Vitaru pokretanu s dva motora.



Rekord staze je 2008. i ove godine ostao netaknut zbog radova i rekonstrukcije koje se izvode na samoj stazi, tako da je pokušaj Monstera da spusti rekord staze ispod 10 minuta ovaj puta ostao neostvaren. Ipak, Monster je uspio pobijediti u ukupnom poretku s vremenom 10:15.368. Nobuhiro Tajima ove je godine vozio specijalno pripremljen trkaći Suzuki Monster Sport SX4 Hillclimb Special koji je napravljen na osnovi serijskog modela SX4 s pogonom na sve kotače.



Suzuki Monster Sport SX4 Hillclimb Special ima čeličnu prostornu šasiju ojačanu karbonom i kevlarskim kompozitnim dijelovima karoserije. Monster sa 885 KS ove godine imao je jaku konkurenciju, kako u automobilima tako i u vozačima poput Marcusa Gronholma, Andreasa Erikssona i Marka Rennisona.



Osnovni model: Suzuki SX4

Čelična šasija: space frame
Karoserija i spojleri: karbon i kompozitni kevlar
Model motora i obujam: H27A, 2736 ccm, 2 turbo punjača
Najveća snaga: 885 KS pri 8750 o/min
Najveći okretni moment: 887 Nm pri 6250 o/min
Mjenjač: sekvencijalan, 6 stupnjeva prijenosa
Diferencijal: Prednji/stražnji: Hidraulički kontroliran, Centralni: mehanički sa više ploča
Masa za utrku (bez vozača i goriva): 1120 kg
Dimenzije (bez prednjeg i stražnjeg krila): dužina 5300 mm, širina 1960 mm, visina 1500 mm
Međuosovinski razmak: 2818 mm
Dimenzije guma: 285/60R18
Naplatci: 18 x 11J

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Autosport.hr