Sitarić: "Konačno sam imao sreće"


Marko Sitarić
Za mene danas sjajan dan i konačno da se sreća okrenula i na moju stranu. Prva trka, prva startna pozicija i već nakon prvog zavoja stvorio sam razmak koji sam do kraja lako držao. U drugoj sam startao četvrti, a već u trećem, četvrtom krugu sam se probio na prvu poziciju. Nije bilo lako kao u prvoj trci, Bradarić mi je opasno prijetio sve do cilja. Na kraju dvije trke, dvije pobjede, sjajno za mene i moj tim.

Martino Bradarić
U prvoj trci startao sam četvrti iako sam računao na bolju poziciju. Rekao sam sam sebi da stisnem, da nemam što izgubiti, na kraju sam završio drugi i jako sam zadovoljan. U drugoj sam startao treći i računao sam da i ako ostane tako da će biti dobro zbog bodova. Čak sam izbio i na čelnu poziciju, no Sitarić je bio za nijansu brži i jednostavno ga nisam mogao držati. Zadovoljan sam, dva puta drugi, puno bodova, a nisam niti razbio ništa na autu.

Ivan Pokos
Nakon što su mi dvojica vodećih već na početku pobjegli, počeo sam taktizirati i dosta se rezervirano voziti da me ovi od iza ne ulove, kad već ja nisam mogao ove naprijed. Na startu druge utrke previše sam zavrtio kotače i pao na peto mjesto. Uspio sam se probiti na četvrto, a kad je Alduk pogriješio, na treće i konačno na postolje.

Marko Pavić (novi nadimak: žniranac)
Žniranac!!! Ne znam što bih rekao na prvu trku. Krenuo sam dobro na startu i probio se ispred Sitarića, fino smo se postrojili jedan ispred drugog i idemo prema prvom zavoju. Dolazi tabla 200 metara, dobro jurimo dalje, dolazi tabla 100 metara i sad treba kočiti, a ja ne mogu maknuti nogu s gasa, stisnuti kočnicu i ne znam što da radim. Uglavnom vezica od cipele mi se zapetljala oko pedale i iako sam uspio "šaltati" u treću, pa drugu i kočiti ručnom, bilo je prekasno i produžio sam i odletio u travu. Kad sam se mislio vratiti na stazi vidio sam da nadolazi gomila auta i odustao sam od namjere da uletim među njih, jer bi samo porazbijao pola auta. Sačekao sam da svi vozači prođu i krenuo u boj, jedan po jedan. Dogurao sam do 11. pozicije, a moglo je i bolje. Neki vozači su me zadržavali iako sam bio puno brži od njih, ali s druge strane doći s 22 ili 23 pozicije na 11. u jednom "laufu", mislim da je to jako dobro. U drugu sam opet krenuo dobro, pripremili smo malo bolje auto za kraću trku i da se može agresivno voziti. Stvarno sam agresivno i vozio i skidao po trojicu u jednom krugu i to na mjestima na kojima nisam mislio da je moguće. U jednoj tako kratkoj utrci i to još uz safety-car, proći 6 vrhunskih vozača, mislim da je usprkos okolnostima, odličan rezultat.

Mario Sekulić

Bio sam prezadovoljan rezultatom u prvoj utrci, a u drugoj sam došao do trećeg mjesta, no nakon kontakta s Pokosom pao sam u sredinu poretka, a nakon toga bilo je sve gore i gore. Imao sam i kontakt s Aldukom, rekao mi je poslije da mu se sklopka ugasila, ali i ne samo s njim. Jeste li vidjeli kako mi auto izgleda?

Ante Alduk

Utrka je bila jako dobra i bio sam treći sve do zadnja dva kruga, sve dok mi sklopka nije pala. Nakon toga isto kao i na Grobniku ostao sam bez servo-upravljača, došla mi je kolona, izudarali smo se i pukla mi je guma .Izrazbijao sam auto, jedva sam nekako došao do kraja i parkirao. I to je to.

Autosport.hr