Vrbovec 2006.


Masovnim startom započelo je off road natjecanje u organizaciji ORT Vrbovec za vikend 26./27. kolovoza. Prvi su startali hardaši, a 15-ak minuta nakon njih, također svi odjednom startali su i softaši.

Sam road book i za jedne i za druge iznosio je cca 45 kilometara nakon kojih je off roadere opredijeljene za hard čekao extreme na poligonu u subotu i u nedjelju, a za soft - brzinci.



Uz navedene discipline, mogli ste odabrati zasebnu vožnju (izvan road booka) super extreme i/ili brzince koji su također nosili nagrade i pehare, a na kojima su svoju vještinu uz off roadere pokazali i vozači ATV-a.

U nedjelju su nam se pridružila i 2 padobranca koji su svoje padobrane otvarali samo nekih 100m iznad zemlje. A off roaderima kažu da "nisu normalni" zbog vratolomija koje izvode :-)



Na road booku je bilo zanimljivih situacija.  Ove se godine u masovnom startu hardaša na čelo probila žuta Toyota Brune Miličkog koji baš i nije bio u mogućnosti juriti te smo na kontrolne točke dolazili među prvih 3-4 vozila (prema informacijama na KT).



Nismo se gubili po booku iz 2 razloga: jer je isti bio zaista dobro napravljen i jer nam vozilo nije dozvoljavalo pritisnuti papučicu gasa. No, vjerojatno zbog brzine, neki su malo i griješili te su neka vozila koja su bila ispred nas, nakon određenog vremena bila iza, a kako je Bruno svjestan da su brži, propuštao ih je čim se ukazala prilika za mimoilaženje dva vozila na trasi. Uz to, dobro smo se zabavljali dobar dio booka sa posadom Švec-Perus u Suzuki Samuraju. Nekoliko puta na trasi smo ih doslovno gurali kroz kolotrage jer je Suzuki nizak i bez winchanja ne bi prošao. Po putu su dečki ostali i bez tripmastera tako da su vozili za nama.



Nekakvih 1 - 1,5 km prije samog cilja, prešli smo potok u kojem je bio zaglavljen jedan Jeep Wrangler te smo mu priskočili u pomoć. To nas je stajalo wincha bez kojeg nismo mogli odraditi dionicu za 6. pečat iako smo na zadnji subotnji ispit stigli četvrti.

U nedjelju se prvo završavao hard road book te su hardaši krenuli po zadnji, 7. pečat, i zasebni extreme, a nakon čega su se vozili brzinci u sklopu soft road booka i zasebni za terence i quadove.

Na brzincima je bilo dosta energično i skoro svako vozilo imalo je barem jedan kotač u zraku, a neki su završili i na krovu. Na sreću, bez posljedica (osim za vozila). Od hard posada, samo 3 su uspješno odvozile zadanu trasu 7. posebnog ispita (nekadašnjeg super extremea). Mi smo (Milički-Jurić) startali iako nismo imali vitlo, a na samom startu, par sekundi prije znaka za start Toyota je odjednom "negdje" izgubila snagu. Bez obzira, pokušali smo. Prošli smo par prepreka, no kod balvana smo stali. Začudo, Toyota je imala taman toliko snage da se "zapelja" na balvane, ali to nije bilo dovoljno da povuče i zadnji kraj prijeko. Za nas je to bio završetak natjecanja.



Što se poretka svih posada tiče, čeka se lista organizatora od kojeg smo zbog velike gužve nakon proglašenja dobili poredak prve trojice po disciplinama.

Osim pehara, organizator je podijelio i vrijedne nagrade kao bullbarove, razne aparate Hilti-a, Zenterena i sl.



Poredak izgleda ovako:

Hard road book:
1) Švec - Peras (HR-HR)
2) Šurina - Šurina (HR-HR)
3) Golja - Golja (SLO-SLO)

Soft road book:
1) Radović - Prodan (HR-HR)
2) Prodan - Coccarielli (HR-ITA)
3) Bičak - Perković

Super extreme (zasebno):
1) Švec - Peras (HR-HR)
2) Šurina - Šurina (HR-HR)
3) Golja - Golja (SLO-SLO)



Brzinac (terenci):
1) Kalinski - Leljak
2) Horvat - Horvat
3) Srabinec - Leljak (HR-HR) - posada organizatora koja je spremno ustupila pehar posadi Kadoić - Vinceković.

Brzinac ATV:
1) Gorišek
2) Bratanić
3) Brdarić

Fair play nagradu odnio je Dario Dekanić obzirom da je "izvukao" 4 posade iz "gabule" :).

Autosport.hr