Druga sezona Honda kupa



Pred nama je uzbudljiva 2. po redu sezone Honda Valvoline Yokohama kupa. U protekloj sezoni bilo je neizvjesno do samog završetka, do posljednje utrke. Vozači su se tijekom sezone izmjenjivali na pobjedničkom postolju, no Viktor Bolšec u konačnici je bio najbolji. Bolšec će u ovoj sezoni pokušati obraniti naslov, a popis vozača koji će nastupati ojačan je za još nekoliko zvučnih imena poput Marina Čolaka i Ozrena Grande. Svoj nastup u Honda Valvoline Yokohama kupu ove godine neće ponoviti Ivan Pokos, Marko Sitarić niti Robert Nikpalj.

Bolšec prvi pobjednik



Viktor Bolšec prvi je pobjednik Honda Valvoline Yokohama kupa. Pobjedu je odnio i lani u Focus kupu, no ove godine u Honda kupu pobijedio je s lakoćom, odnosno sa čak 58 bodova prednosti, kada se odbije naslabiji plasman sezone. Naslov viceprvaka pripada Robertu Bradariću, dok je do trećeg mjesta došao Marko Sitarić. Odustajanjem na posljednjoj utrci, na četvrto mjesto ukupnog poretka pao je Vanja Vešligaj.

Bolšec pred osvajanjem naslova

Mogućnost za osvajanje kupa još ima Robert Bradarić, kojem bi to moglo poći za rukom ukoliko pobijedi u obje utrke, a Bolšec bi u obje utrke morao osvojiti manje od 10 bodova.

Siniša Krainc (i) u Hondi

Mladi talentirani Riječanin na posljednjoj ovogodišnjoj kružnoj utrci nastupiti će u tri kup natjecanja.

Bolšec nadomak naslova



Utrke u ovom kup natjecanju protekle su bez jačih razbijanja. Ova rečenica se ne nalazi slučajno na početku naše reportaže, već zbog činjenice da je to vozačima uspjelo zbog velike korektnosti i discipline. Staza je bila vrlo opasna, a unatoč trudu organizatora da je očisti i vrlo prašnjava. No, sve je prošlo u najboljem redu. Problema je bilo samo sa automobilima. Naime, problemi su se javili sa mjenjačima, što na ovakvoj stazi i nije čudno. Prvi se s tim problemom susreo Vanja Vešligaj koji je odvezao samo nekoliko krugova 1. treninga, a na drugom nije nastupio.

Honde u Dugopolju

Predstojećeg vikenda vozači Honda Valvoline Yokohama kupa po prvi puta nastupiti će na stazi u Dugopolju.

Slavlje Sitarića i Bradarića



Sitarić je u posljednjim krugovima ponovo počeo pritiskati Bradarića. U posljednjem "S" zavoju Sitarić je Bradariću bio "na braniku". Bradarić je jako usporio da ga zakoči, no Sitarić se odlično snašao i zaobišao ga. Ciljem su prošli gotovo poravnati, no Bradarić ipak "za dlaku" prije Sitarića. Pubilka je uživala, navijala, bodrila vozače, koji su u ovoj utrci priredili zaista pravi spektakl i svakako svakom prisutnom gledatelju opravdali odluku da nedjelju provede na Glavici. Na završnom tehničkom pregledu pregledana su prva tri automobila, dakle Bradarićev, Sitarićev i Nežićev automobil. Tehnička komisija na Nežićevom automobilu pronašla je nedozvoljenu preradu amortizera, zbog čega je kasnije žiri donio odluku o isključenju. U utrci je tako treće mjesto osvojio Bolšec, četvrto Pokos, a peto Radola.