Volvo osim automobilizma mrzi i salone automobila

Volvo osim automobilizma mrzi i salone automobila

Kinesko-švedska marka Volvo prije nekoliko dana objavila je kako u automobilizmu ne vidi ništa zanimljivo za vlastitu promociju, pa će po isteku postojećih sportskih ugovora preispitati sudjelovanje u nekoliko velikih natjecateljskih serija. Iako je filozofskih razloga čitava hrpa, nije teško naslutiti da se iza svega krije želja Volva da uštedi poneki milijun eura.

Da su uštede jedan od glavnih ciljeva aktualne i dugoročne politike Volva potvrdile su i nove izjave i komentari najviših dužnosnika marke. Tako je već ranije citirani šef marketinga, Alain Visser, potvrdio kako će Volvo povući neke radikalne poteze u bližoj budućnosti.

Dvije glavne novosti tiču se prodaje novih automobila i sudjelovanja na velikim salonima. Volvo će, tako, povećati i usavršiti prodajne kapacitete na internetu, nakon uspješnog debija novog XC90, čija je prva edicija razgrabljena u manje od dva dana upravo u online prodaji. U Volvu otkrivaju da će kupci i dalje svoj novi automobil preuzimati kod ovlaštenih trgovaca, ali će konfiguriranje automobila, odabir financijskog modela i samo plaćanje obavljati na internetu.

Što se salona automobila tiče, Volvo će se fokusirati samo na najvažnije svjetske priredbe, što znači Ženeva, Peking / Šangaj i Detroit, a ukoliko se ukaže potreba za dodatnim prezentacijama, iste će organizirati sama marka.

Volvo će reducirati sponzorske aktivnosti, izuzev pokroviteljstva nad poznatom Ocean Race regatom, a dio ušteđenog novca usmjerit će se na, pazite sad, online oglašavanje. Živi bili...

You have no rights to post comments

Autosport.hr