Dunlop traži najboljeg kreativca za oslikavanje automobila

Dunlop traži najboljeg kreativca za oslikavanje automobila

Pozivaju se svi kreativni dizajneri i umjetnici da za utrku 24 sata Le Mansa oslikaju Ferrari F458 GT2 kojemu je pokrovitelj Dunlop u čast njegovog 125. rođendana. Natječaj „Design the Drive“ otvoren je za sudionike iz 12 europskih država, uključujući i Hrvatsku, sve do 14. svibnja putem Facebook stranice https://apps.facebook.com/designthedrive/, a točne upute sudjelovanja i prijavljivanja rada na natječaj nalaze se na Internetskoj stranici http://artcar.dunlop.eu.

Cilj natječaja je prikupiti što više umjetničkih kritika koje se ostvaruju jednostavnim pritiskom tipke „sviđa mi se“ na Facebooku ispod odabrane slike. Dva  kreativna vizuala koja dobiju najviše oznaka i dva koja odabere žiri ulaze u europsku završnicu. Četiri finalista iz svake zemlje proglasit će se 16. svibnja, a tri najkreativnije ideje 20. svibnja. Najbolje umjetničko oslikavanje premijerno će se predstaviti 8. lipnja na testnoj vožnji dan prije utrke.

Čast umjetničkog oslikavanja automobila pripast će najkreativnijem sretniku koji će, uz samo prisutstvo na utrci i novčanoj nagradi od 1000 eura, imati priliku odgledati testnu vožnju dan prije utrke u Le Mansu te prisustvovati svečanoj večeri. Već petu godinu za redom Dunlop putem kreativnog natječaja oslikava aute koje sponzorira na utrkama i na taj način pruža studentima dizajna iz svih područja priliku da baš njihov rad predstavlja Dunlop i bude viđen na utrci pred više od 200.000 tisuća posjetitelja i milijuna TV-gledatelja širom svijeta.

Ovogodišnji natječaj specifičan je po tome što Dunlop obilježava 125 godina svojih postignuća, a ujedno je i 90. utrka ovakog tipa što može poslužiti kao vrlo dobra inspiracija za što maštovitije vizualno rješenje.

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Autosport.hr